Gå til indhold
Annonce
Vinderup For abonnenter

Masser af folk i byen til julemandens vækning

Adskillige hundrede børn og voksne var mødt op for at »vække« julemanden i vandtårnet i Vinderup fredag aften.

Du kan se flere af pressefotograf Tommy Kofoeds stemningsfulde billeder i galleriet andetsteds på siden. Foto: Tommy Kofoed.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce