Gå til indhold
Annonce
Vinderup For abonnenter

Her mangler de nye folk på fabrikken lige nu

Tommy trodser træmændenes tilbagegang. Møbelfabrikken Fumac ansætter flere folk og venter stigende omsætning.

Fumac har ansat 10-12 mand i løbet af foråret og mangler fortsat et par stykker lige nu. Foto: Tommy Kofoed.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce