Gå til indhold
Annonce
Vinderup

Ansatte sendt ud: Skimmelsvamp på skolen

Der blev i efteråret fundet skimmelsvamp i den ældste del af Realskolen i Vinderup. Nu er fem ansatte flyttet over i skolens hovedbygning.

Der er fundet skimmelsvamp på Vinderup Realskole. Nu overvejer man at rive den gamle administrationsbygning ned. Arkivfoto (ikke fra Realskolen)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce