Gå til indhold
Annonce
Ulfborg/Vemb For abonnenter

Landsby venter fortsat på telefonsignal

Staby blev lovet bedre signal til mobiltlefoner før jul - men der er ikke sket noget - og borgerne skal vente et par uger endnu.

Beboerne i Staby skal vente i endnu 14 dage, før de får et bedre telefonsignal fra den mast, som blev opsat i byen før jul. Arkivfoto: Johan Gadegaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce