Gå til indhold
Annonce
Ulfborg/Vemb

Et år efter: Syv ting cafe-svigerinderne har lært

Et år er gået for svigerinderne, der sidste år overtog Havgrillen i Thorsminde. Og hvad har de så lært af det første år som selvstændige?
Der blev travlt, da svigerinderne Sanne Fabricius Bro (t.v.) og Vibeke Krog Bro (t.h.) i Thorsminde åbnede op i det nye Café Havglimt. Et år efter er de en lang række erfaringer rigere. Foto: Jan Briks
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce