Gå til indhold
Annonce
Ulfborg/Vemb For abonnenter

Beboere kræver redningstårne på stranden

Der kan få flere år, før der kommer et rigtigt redningstårn ved Thorsminde. Det er ikke godt, mener beboerne.

Folk i Thorsminde ønsker en redningsstation på stranden. Her diskuterer Mogens Damgaard og Carsten Pedersen med Erik Bech fra Tryg Fonden. Foto: Johan Gadegaard.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce