Gå til indhold
Annonce
Struer For abonnenter

Villy laver maden selv for at spare penge

Villy Jensen fra Struer, der er folkepensionist, mener, at omkostningerne ved at bo på et plejecenter er for store, når man kun har folkepensionen at leve af.

Han laver selv mad. Det er billigere at lave mad selv, og det gør Villy Jensen så. Han kan også godt lide at stå i sit lille køkken, mens han svinger potter og pander. Foto: Morten Stricker.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce