Gå til indhold
Annonce
Struer For abonnenter

Trekløver til kamp for cykelsti

Folketingsmedlem, byrådssmedlem og LAG-formand går sammen for at presse på for en cykelsti mellem Humlum og Oddesundbroen, som de kalder for »the missing link«.

Fra venstre er det folketingsmedlem Annette Lind (S), byrådsmedlem Karin Houmann (S) og formanden for LAG Struer, Hanne Christensen, der her til ære for fotografen har taget et par cykler med ud til den stærkt trafikerede hovedvej. Foto: Morten Stricker.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce