Gå til indhold
Annonce
Struer For abonnenter

Tidligere slagteridirektør er død

Forhenværende direktør for Vestjyske Slagterier, Svend Sønnichsen, var kendt som en rigtig god chef, og da han stoppede som direktør i 1998, stod han i spidsen for en af landets største slagterikoncerner, inden han gik ind i politik

Tidligere slagteridirektør Svend Sønnichsen er død. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce