Gå til indhold
Annonce
Struer

Struerborgmester vil ikke udelukke en skattestigning

Struer Kommune mister 20 millioner kroner, når kommuner som Gentofte og Frederiksberg skal have bidrag fra en statslig pulje til kommuner med vigende befolkningstal.
Byrådet i Struer Kommune er de kommende par dage samlet til et budgetseminar for at diskutere, hvordan de får enderne til at nå sammen på det kommunale budget for både 2020 og de efterfølgede tre år frem til 2023. Borgmester Niels Viggo Lynghøj (S)(t.v.) vil ikke udelukke, at det bliver nødvendigt at hæve skatteprocenten. Mads Jakobsen fra Venstre (t.h.) afviser det som en mulighed. Arkivfoto:
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce