Gå til indhold
Annonce
Struer For abonnenter

Struer har sagt farvel til hver fjerde leder

Struer Kommune har i løbet af de seneste fem år skilt sig af med 23 procent af cheferne.

Kommunaldirektøren i Struer Kommune, Mads Gammelmark, er her på vej op ad trapperne på rådhuset. Andre af kommunens chefer har taget turen ned ad trapperne og ud af hele organisationen, hvor der i løbet af de seneste fem år er blevet 23 procent færre med en lederstilling. Arkivfoto: Morten Stricker
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce