Gå til indhold
Annonce
Struer For abonnenter

Støjberg: Regionen lever ikke evigt

Venstres politiske ordfører giver udtryk for, at regionerne er et unødvendigt mellemled, der lever på lånt tid.

»Det vil ikke vare så forfærdelig mange år, før vi får en ny reform igen, og så tror jeg ikke, at der vil være regioner,« sagde Inger Støjberg (V) onsdag aften i Struer. Arkivfoto.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce