Gå til indhold
Annonce
Struer

Sidste år var det en succes - i år mangler de tilmeldte

Kun fem 8. klasses-elever fra Struer er indtil videre tilmeldt Læringslokomotivet på ungdomsskolen, der kan hjælpe fagligt svage elever, på trods af, at forløbet sidste år kunne fremvise pæne resultater.

Kim Vennevold, der også var korrdinator på sidste års Læringslokomotivet i Struer Kommune, håber, at flere elever melder sig på banen. Arkivfoto: Morten Stricker.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce