Gå til indhold
Annonce
Struer For abonnenter

Isolar tabte kampen og drosler ned

Efter 50 år med produktion af termoruder på fabrikken Isolar i Hvidbjerg er det måske snart slut. Konkurrencen fra Østeuropa blev for hård.

Direktøren for både Hvidbjerg Vinduet og Isolar, Claus Arberg ,må erkende, at det ikke længere kan betale sig at producere glasset til virksomhedens vinduer på Thyholm.Arkivfoto: Morten Melhede
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce