Gå til indhold
Annonce
Struer For abonnenter

Hver anden politiker går

12 ud af Struer Byråds 25 medlemmer har besluttet sige for at sige farvel og tak til byrådspolitik, når valgperioden slutter med årets udgang. De 13 øvrige er klar til endnu en periode, hvis vælgerne ellers giver dem lov.

I aftes holdt byrådet i Struer møde i Folkets Hus. Hvor mange af politikerne, der får lov at fortsætte, afgør vælgerne. Men 12 ud af de 25 byrådsmedlemmer har selv besluttet, at de ikke vil stille op til en ny omgang politik i fire år. Foto: Morten Melhede.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce