Gå til indhold
Annonce
Struer For abonnenter

De vil så gerne fortælle

Godsbanen. Støtteforeningen for Jernbanemuseet i Struer arbejder sig støt og roligt hen mod målet, der er at fortælle historien om byen og banen. Midler er hårdt arbejde og en saltvandsindsprøjtning fra Færchfonden.

Medlemmerne af støtteforeningen glæder sig til at få ryddet op og sorteret klenodierne,så de kan blive udstillet på det nye museum, som støtteforeningen regner med at få indviet inden Struers 150 års jubilæum som jernbaneby i 2015. Foto: Johan Gadegaard.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce