Gå til indhold
Annonce
Struer For abonnenter

Borgmester: Politisk drilleri af værste skuffe

Venstre i byrådet afleverede i går et brev til indenrigsministeren, hvor de skriver, at Struer ikke har behov for så stor en skattestigning.

Struers borgmester Niels Viggo Lynghøj (S) troede, det var en vittighed, da han hørte, at Martin Merrild (bagest i billedet) på vegne af Venstre-gruppen i byrådet havde sendt et brev til indenrigsministeren. Arkivfoto.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce