Gå til indhold
Annonce
Sport For abonnenter

Store klø i Gigantium

Team Tvis Holstebro tabte den første opspilskamp mod Aalborg DH med 31-17.

Det gik ikke godt i Aalborg for TTH. - Foto: Morten Melhede.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce