Gå til indhold
Annonce
Lemvig For abonnenter

Vognmænd truer med boykot af færge

Lemvig Kommune vil i dialog med skuffede vognmænd omkring betalingen for at bruge færgen mellem Thyborøn og Agger.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce