Gå til indhold
Annonce
Lemvig For abonnenter

Vil ikke bruge skattepenge til Høfde 42

Salget af Cheminova til amerikanske FMC gav otte milliarder kroner til aktionærerne, og det giver en stor gevinst også til staten, fordi der skal betales udbytteskat.

Høfde 42 bliver heller ikke renset op via de ekstraordinære store skatteindtægter, staten får i forbindelse med salget af Cheminova. Arkivfoto.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce