Gå til indhold
Annonce
Lemvig For abonnenter

Studenter i en coronatid: Alle har fundet arbejde

De unge skal ikke gå i gang med at studere i panik, men mærke efter hvad de ønsker, siger studie- og karrierevejleder til studenter, der blev færdige i en coronatid
For knapt tre måneder siden blev eleverne i 3.C på Lemvig Gymnasium studenter efter en afslutning på gymnasietiden, der var præget af coronapandemien. Stort set alle har siden fundet et arbejde i lokalområdet, men flere har måttet ændre planer på grund af coronaen. Foto: Martin Rungø, Lemvig Gymnasium
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce