Gå til indhold
Annonce
Lemvig For abonnenter

Øst-Hallen behøver ikke at underskrive kontrakt

Lemvig Kommune forventer ikke, at Øst-Hallen underskriver kontrakt om skolebrug. Pengene er udbetalt.

Stigning. Øst-Hallen oplever en stigning i antallet af udlejningstimer - som her til en hoppedag. Hallens bestyrelse håber derfor at kunne få tilskud til 2400 timer på årsbasis og ikke blot 1900 som i dag. Det afgør Folkeoplysningsudvalget i næste uge. Arkivfoto.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce