Lemvig For abonnenter Ny hal vil være fordel for naboerne Indehaverne af det tidligere kreaturslagteri på hjørnet af Godsbanevej og Vangevej, Erik hansen, beroliger nu de naboer, som er bange for, der kommer en generende virksomhed til at ligge i deres kvarter. Det vil være en fordel for naboerne, hvis der kommer en hal i stedet for disse gamle bygninger, mener Erik Hansen, der ejer det tidligere kreaturslagteri. Naboerne på billedet frygter en stor hal og en virksomhed, der giver gener i nabolaget. Foto: Lars Kamstrup. - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 19 aug. 2010 kl. 12:23 Lars Kamstrup (kamp@folkebladetlemvig.dk) Annonce Holstebro Stine og Nicolaj har kendt hinanden siden barnsben: På helt særlig dato sagde de "ja" Struer Udgifterne stikker af: - Økonomiaftale skuffer, og der bliver mindre til alt det sjove Holstebro Brand i forladt ejendom: - Vi kan ikke udelukke, at den er påsat Holstebro Karl og Søren fandt unik smykke ved Lemvig – måske kan du selv finde flere Annonce Vestjylland Fire millioner kroner skal få unge til at dele bilen til uddannelse Holstebro Bilforhandler har været på opkøb: - Det passer godt ind Holstebro For abonnenter Se billederne: Springvandet lokkede de nyudklækkede studenter i heden Holstebro Pernille skal i gang med større renovering af sin kiosk: - Jeg har mange sommerfugle i maven Holstebro - Det var dømt til at gå galt, siger tidligere transportminister. DSB skal nu redde stumperne Lemvig Farligt arbejde på toppen af lagerhal: Kunne i værste tilfælde ende med fald til døden Annonce Holstebro Birthe og Magnus håber på bedre tog, efter GoCollective har kastet håndklædet i ringen Holstebro Så begyndte de første studenter at løbe nøgne rundt i rundkørslen Holstebro Nøgen i friluftsbadet, tisse på gågaden eller fuld på cykel? Her er reglerne Holstebro For abonnenter 43-årig kvinde taget i færdselskontrol, og derfra gik det kun ned ad bakke Annonce Vestjylland Togselskab på randen af konkurs: DSB overtager alt Sport TTH har sine træningskampe på plads: Turen går igen til Polen Holstebro Forretning er blevet solgt til amerikansk gigant: - Vi har fået et godt tilbud Sport Jonathan blev finalehelten med tre reddede straffespark og et mål: - Fed måde at slutte sæsonen på Erhverv For abonnenter 31 boliger solgt i Nordvestjylland: Den dyreste bolig blev solgt for 3.475.000 kroner - den billigste 395.000 kroner Annonce
Holstebro Pernille skal i gang med større renovering af sin kiosk: - Jeg har mange sommerfugle i maven
Holstebro - Det var dømt til at gå galt, siger tidligere transportminister. DSB skal nu redde stumperne
Sport Jonathan blev finalehelten med tre reddede straffespark og et mål: - Fed måde at slutte sæsonen på
Erhverv For abonnenter 31 boliger solgt i Nordvestjylland: Den dyreste bolig blev solgt for 3.475.000 kroner - den billigste 395.000 kroner