Gå til indhold
Annonce
Lemvig For abonnenter

Ny hal vil være fordel for naboerne

Indehaverne af det tidligere kreaturslagteri på hjørnet af Godsbanevej og Vangevej, Erik hansen, beroliger nu de naboer, som er bange for, der kommer en generende virksomhed til at ligge i deres kvarter.

Det vil være en fordel for naboerne, hvis der kommer en hal i stedet for disse gamle bygninger, mener Erik Hansen, der ejer det tidligere kreaturslagteri. Naboerne på billedet frygter en stor hal og en virksomhed, der giver gener i nabolaget. Foto: Lars Kamstrup.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce