Gå til indhold
Annonce
Lemvig

Fornyer aftale om mobiltelefoni

Telenor og seks midt- og vestjyske kommuner vil samarbejde fire år mere om en god og stabil mobilforbindelse for både kommunalt ansatte, borgere og virksomheder i kommunerne

De lokale kommuner får mulighed for selv at rejse mobilmaster, som Telefon skal drifte. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce