Gå til indhold
Annonce
Lemvig

Elev: Superærgerligt at blive sendt hjem

Fredag klokken 16 lukker Lemvig Gymnasium og alle elever bliver sendt hjem
Bo Larsen, rektor Lemvig Gymnasium, informerer fredag morgen sine elever om, hvad den kommende nedlukning betyder for skolen og undervisningen. Arkivfoto: Benny Gade
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce