Gå til indhold
Annonce
Lemvig For abonnenter

Autocamperplads fortsætter

Der er endnu ingen afgørelse omkring en mulig autocamperplads i Fjaltring, men politikerne i kommunens teknik- og miljøudvalg tog alligevel endnu et skridt i retning af en autocamperplads på Øster Nørbyvej. Udvalget bestemte nemlig, at det ikke vil være nødvendigt at lave en egentligt VVM-redegørelse (vurdering af virkningen på miljøet) for at anlægge en plads. Det viser den foreløbige screening, som administrationen har foretaget.

Der har til tider været mange autocampere ved Høfde Q. Det er der sat en stopper for, og derfor er der et ønske om at lave en ny plads i Fjaltring. Arkivfoto.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce