Gå til indhold
Annonce
Lemvig For abonnenter

24 årig sigtet for indbrud på Dantrafo

Natten mellem tirsdag og onsdag er der igen begået indbrud hos Dantrafo i Lemvig. Denne gang er tyven kommet ind ved at bryde en terrassedør op til kantinen, hvorefter han blandt andet har tømt en kaffeautomat for penge.

Politiet fandt effekter fra indbruddet hjemme hos den 24-årige. Arkivfoto.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce