Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Vildtet bliver ved med at dø her

Gode reflekser. Lokale borgere vil skræmme hjortevildtet og dermed forhindre ulykker.

Falck advarer om øget risiko for påkørsler af vildt om foråret, hvor dyrene søger ud på markerne efter føde. På Skivevej gik det ud over først to dådyr og nu også et rådyr. Foto: Kurt Abildtrup.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce