Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

VIDEO: Borgmesteren tog mod 592 rejsende

Tre gange i løbet af lørdagen ankom særtog direkte fra København til Holstebro.

Borgmester H.C. Østerby fik en snak med nogle af de spejdere, der var med særtoget fra København. Foto: Morten Stricker.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce