Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Vi skal fire år tilbage for at finde tilfredse ejere - og 2024 skuffer også

Møbelvirksomheden Notio Living A/S går fra overskud til underskud. Det dårligste resultat i fem år. Ledelsen kalder resultatet for ikke tilfredsstillende og peger på to årsager.
Notio Living har kontor her i Nygade, men tog i 2024 et nyt centrallager ved Nupark i brug. Arkivfoto: Morten Stricker
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce