Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Vi kan gøre det bedre

Holstebro Kommunes tilgodehavender er steget med 70 procent over de seneste syv år, mens skat har skullet indkræve pengene. Nu skal det have en ende.

Holstebro Kommune mangler 16 millioner kroner i kassen, som Skat ikke har fået krævet ind fra borgere i restance. Arkivfoto: Morten Stricker
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce