Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Vestjyske el-kunder får ekstraregning

Energi. Hvorfor skal kunderne i Nordvestjylland betale for, at alle får grøn energi? spørger NOE. Sammen med Dansk Energi vil de have byrden ligeligt fordelt.

»Måler man det i forhold til vores bundlinje, så betyder de to millioner kroner altså noget. Og det er en ekstra udgift, som kunder bliver påtvunget, som de ikke har bedt om, og som de ikke har nogen ekstra gavn af,« siger direktør i NOE, Flemming Poulsen. Arkivfoto.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce