Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Vestforsyning taber millioner på østeventyr

I løbet af 2008 har Vestforsyning tabt yderligere to millioner kroner på det, der skulle give udvikling i Rumænien og Rusland.

Milliontab. Mens Vestforsyning tjener penge på at levere el, vand og varme i Holstebro, har selskabet tabt millioner i Rumænien. Arkivfoto: Morten Melhede
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce