Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Tre ud af fire virksomheder har overskud

En analyse viser, at tre ud af fire virksomheder i Holstebro har overskud. En bankdirektør regner med, at tallene minimum vil være samme i år.

Der er flere virksomheder i Holstebro, der formår at skabe overskud. I 2014, var der tre ud af fire virksomheder, der formåede at få sorte tal på bundlinjen. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce