Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Travl start - men underskud: Restaurant forklarer minusset

Det erfarne restauratørpar, der i starten af året gav sig selv en ny udfordring, fortryder intet. Heller ikke selvom det første regnskab viser et underskud.
Året 2025 har været en ny start for restauratørparret Dorthe og Lars Klüver. De solgte Anlægspavillonen og overtog forpagtningen af Restaurant Storådalen - og senest er Dorthe Klüver valgt ind i byrådet. Foto: Morten Stricker
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce