Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Tak for besøget, kom snart igen

Hvis det står til Holstebros borgmester, H.C. Østerby (S), så er det ikke sidste gang, at Post Danmark Rundt-ruten er gået forbi Holstebro.

Holstebro skabte igen en fantastisk kulisse for Post Danmark Rundt, selv om regnen silede ned over målområdet. Foto: Johan Gadegaard.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce