Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Sosu’er får ikke deres løn

De ansatte på lønkontoret i Holstebro Kommune kan ikke følge med. Fagforeningen raser.

Pres på. De, der nu i mere end en uge har arbejdet i nødberedskab, har ikke fået deres løn. Det er i strid med den aftale, der er lavet. Foto: Tommy Kofoed.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce