Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Sneboldkampen er overstået for denne gang

Holstebro-området vågnede til sne tirsdag morgen, men vinteren vender ikke permanent tilbage. Nu bliver det regn.

De morgenfriske kunne nå en rask lille sneboldkamp, hvis de var friske på den. Foto: Henrik Lind Jørgensen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce