Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Skoleledere skal på skolebænken

18 ledere ved skolerne i Holstebro Kommune tager en diplomuddannelse. De skal blandt andet lære kvalitetsudvikling.

Skoleledere skal også gå i skole. 18 ledere fra folkeskolerne i Holstebro Kommune begynder på en diplomuddannelse dette efterår. Arkivfoto: Bendt Christiansen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce