Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Skøjtebanen er værd at løbe for

Den 14. november er der stort stafetløb i Lystanlægget. Pengene bliver doneret til skøjtebanen.

»Tag med i skøjtesøstafetten« - opfordrer Jonna Hansen, Hanne Outzen og Anne Mette Lund Nielsen fra Lions Club Holstebro Karoline, der står for sekretariatet ved stafetløbet. Foto: Lars Rask Vendelbjerg.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce