Gå til indhold
Annonce
Holstebro

Så er julen sunget ind - for 39. gang

Smuk Holstebro-tradition samlede omkring 800-1000 mennesker foran Det gamle Rådhus i går sidst på eftermiddagen.

Der var stoppet med mennesker, både på Nørregade mellem Hotel Schaumburg og Det gamle Rådhus, og ned ad Rådhusstræde, da julen i aftes blev sunget ind. Foto: Lars Rask Vendelbjerg
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce