Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Rektor med bonusløn

Bonus. Rektor på Holstebro Gymnasium & HF kan få op mod 120.000 kroner, hvis han når de mål, ministeriet og skolens bestyrelse har lavet.

Rektor på Holstebro Gymnasium & HF kan hæve 120.000 kroner, hvis bestyrelsen mener, at han har levet op til målsætningen. Arkivfoto: Johan Gadegaard.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce