Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Nonboe: Uden erstatning går jeg konkurs

En ny nødudgang ved Buddy Holly ville have været klar til jul. Men vandet kom først, og det truer nu hele grundlaget under Jan Nonboes forretning.

»Vi er nu afhængige af, at vi kan få erstatning via oversvømmelses-ordningen. Kan vi ikke det, så går selskabet konkurs. Vi har skader for omkring tre millioner kroner inde på diskoteket dertil kommer manglende omsætning. Foto: Morten Stricker.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce