Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Ministerbiler har kurs mod nordvest

Når denne uge er omme har fire ministre været i Nordvestjylland. Senest har Søren Pind meldt sin ankomst.

Udviklingsminister Søren Pind (V) taler og diskuterer på Holstebro Gymnasium og HF fredag formiddag. Arkivfoto: Nils Meilvang.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce