Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Løbeturen går til Brande...og Berlin

En løbetrio begyndte torsdag morgen på en lang løbetur fra Holstebro til Berlin. I den tyske hovedstad skal løberne deltage i maraton.

Kim Jensen, Kitt Andersen og Inge Marx er afsted. Forude venter knap 700 kilometer til Berlin - og så et maraton. Foto: Tommy Kofoed.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce