Gå til indhold
Annonce
Holstebro

Lang kø for at se Coca Cola lastbilen

- Der er bare noget særligt julet over Coca Cola, så vi måtte jo se den, fortæller Ditte Brogaard, der sammen med mand og tre unger var kørt helt fra Skive for at se lastbilen.

Lørdag den 9. december fik Kvickly i Holstebro besøg af Coca Colas julelastbil, hvilket trak mange nysgerrige til fra nær og fjern. Foto: Morten Strægaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce