Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Lægaard: Vi kan juble højest

Holstebros borgmester er glad for mandagens sygehusvurdering fra COWI og mener, at Holstebro kan juble højest.

Endnu vides det ikke, hvor det nye sygehus skal ligge. Eller hvordan det vil tage sig ud. Foto: Colourbox
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce