Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Kom med din mening om ældremaden

Socialudvalgsformand er stolt af den mad, som Holstebro Kommune leverer til de ældre. Dagbladet smagte på den.

Arbejdsglæde. Medarbejderne er glade for at arbejde i Det Gode Køkken i Holstebro. Er du også - som bruger eller som pårørende til en bruger - glad for maden? Foto: Morten Melhede.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce