Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Gammel damecykel i affaldsbunken

Løbeklubben Skovmotionisterne har været med helt siden starten i 2006, da Danmarks Naturfredningsforening begyndte med at få foreninger, skoler og institutioner til at indsamle affald over hele landet.

En bedaget damecykel var med i søndagens affaldsbunke fra Vestre Plantage viser Skovmotionisterne. Foto: Lars Rask Vendelbjerg.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce