Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Flere indvandrere skal i arbejde

Passiv. Alt for mange indvandre og deres efterkommere er parkeret på offentlig forsørgelse, erkender formanden for arbejdsmarkedsudvalget.

602 indvandrere fra ikke vestlige-lande lever er offentlig forsørgelse, viser tal fra kommunens arbejdsmarkedsudvalg. Og det tal er for højt, erkender udvalgsformand Lars Stampe (S). Arkivfoto.$RETURN$$RETURN$
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce